Jan 3, 2013

Thursday House@heart Tour

Happy New Year!!!
As promised, today we talk house arrangements, again!!:) After almost two weeks of driving, celebrating, packing and unpacking, sleeping in differnet houses, we're finally home, tired, sick, and with back pains!!:)) I guess changing beds too often had a negative effect on us!:))
After I talked to you about my plans for the entrance hall, the living room and the kitchen, it's time for the pantry room!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
La multi ani!!!
Cam singurul plan pentru noul an 2013 a fost, asa, in secret si neverbalizat, sa scriu si in romana pe blog! Asa ca iaca-ta:
Asa cum v-am promis, astazi iar vorbim despre casa!! Ha, ha!! Dupa cam doua saptamani de condus prin tara, nu eu, sotu', dupa chefuiala de-aia de mosi cu muuuulta mancare si cam putina bautura, ca nici cand vrem nu putem, dupa bagaje de facut, de desfacut, de aranjat si parfumat, dupa tone de mancaruri, cumparaturi de planificat si fete dat la grinda, dupa ce am schimbat cateva case si, logic, paturi   in care am dormit, suntem, in sfarsit acasa, la noi in pat!! Cam nasol acum, pentru ca suntem toti super obositi, raciti, fetele  tusesc, avem un metru patrat de medicamente cu scheme dupa care sa le dau fetelor!! Pana si Maia (bunica) e distrusa de spate, nici eu nu am scapat, ma doare spatele ca pe o pensionara!!:)))
Gata cu vaicareala, hai sa zicem de casa! Dupa ce v-am scris despre planurile mele cu holul de la intrare, cu sufrageria si bacataria, a venit randul sa va povestesc despre camara de la bucatarie. Sau debaraua, cum zicem noi in Banat.



This is it, guys!! It's not big, but it will serve its purpose well, I bet!! See that strange layout? I plan to use that to my advantage, by building shelves under there. I'll also try to fit in my current refrigirator as for the new kitchen we'll buy a new one, a built-in. The fridge will fit on the wall opposite the door, right in front as you enter, and I decided to keep it because on holidays when we cook a lot, there's always need for extra room in the fridge. 
The room is small so these are my plans, but it will be enough as here I'll store only pots, pans, sets of bowls and so on. For spices and other stuff I have the jolly cart in the kitchen, so I'm all set!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Asta e, fratilor, camara mea de la bucatarie!! Nu e deloc mare, e chiar mica dar isi va face treaba cu siguranta! E cam ciudata constructia, cu grinda aceea care coboara pana la jumatatea inaltimii, dar voi folosi acest lucru in avantajul meu, prin niste etajere chiar in spatiul ramas liber sub grida aceea imensa! De asemenea, voi pune in camara si frigiderul pe care-l folosim acum la apartament; am decis sa-l tinem in ciuda faptului ca pentru bucatarie vom cumpara un alt frigider incorporabil, pentru ca de sarbatori, cand gatim tone de mancare mereu imi lipseste spatiul intr-un singur frigider, asa ca doua frigidere imi vor da spatiul de care am nevoie de sarbatori. Cam asta e planul, oricum. Frigiderul il punem chiar in fata cum deschizi usa la camara.
Cam mica a mea camara, dar va fi de ajuns, pentru ca voi depozita aici doar oale, boluri si alte seturi pe care le folosesc mai rar, plus cosurile cu cartofi si alte legume. In bucatarie voi pune condimentele, sticlele cu ulei, otet etc (cosul jolly e pentru astea) si oalele si farfuriile folosite frecvent, deci chiar daca nu e mare camara, eu zic ca va fi de ajuns!!


I like those shelves because they aren't deep, there's no need, as everything is at hand reach.
Imi plac etajerele acestea pentru ca nu sunt foarte adanci si nici nu e nevoie, totul e la indemana.


How fun is this?!
Nu-i asa ca pare o camara fericita?!


Spices and sliding doors
Etajere pentru condimente si etajere cu usi culisante

Nice looking baskets for vegetables, right?!
Imi plac acele cosuri pentru legume, voua nu?!

Jolly drawer.
Cos jolly.


Again, jolly for bottles.
Cosul jolly pentru sticle.


I will definitely have this!! I must!!
Vreau, vreau asta!!


Isn't this lovely?!
Are un aer foarte curat, nu?!


This is great organization!!
Asta da organizare!!

Clever storage!!
Depozitare inteligenta!!

Finding clever solutions for storage in the house, especially in the kitchen is very important in my book, because I spend maybe most of my time in the kitchen cooking, serving or just hanging out, so having everything at hand reach and well organized is essential, don't you think?
I'd love to find out about your organizing solutions in the kitchen, so do share!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Mie mi se pare foarte important sa organizezi bine casa, nu reusesc mereu, foarte rar daca e sa fiu sincera, desi incerc, dar la casa noua planuiesc sa nu ma mai dau batuta si sa gandesc totul de la cap la coada. Depozitarea in bucatarie mi se pare esentiala, pentru ca petrecem cea mai mare parte a timpului aici, fie ca mancam, pierdem vremea sau gatesc (eu, da, doar eu, sotul a gatit doar inainte de casatorie sa-mi ia ochii :)), iar acum gateste doar tocanite de-alea vanatoresti- un mare bleax). De-asta mi se pare esential sa ai totul la indemana, nu-i asa?
Voi cum va organizati in bucatarie?

xoxo,
Ozana



1 comment:

Have an opinion? Do share!! Thanks!!